Prima pagină   |  SERVICIUL PRESĂ   |  Comunicate | ANUNȚ! Consultare publică privind sinteza problemelor care limitează impactul pe care-l poate avea ”reforma fondului rutier”!

vezi mai mult

CALM bate alarma în privința notificărilor neîntemeiate ale organelor de control administrativ ce afectează activitatea APL și a serviciilor publice de alimentare cu apă
17.07.2018     
 
DESCENTRALIZAREA REALĂ ÎN DOMENIUL POLITICII DE CADRE ȘI SALARIZARE - SOLUȚIE PROPUSĂ DE CALM PENTRU A OPRI EXODUL SPECIALIȘTILOR DIN APL!
17.07.2018      Foto: cancelaria.gov.md   
 
Câte un proiect implementat în fiecare oraș din Republica Moldova – inițiativa CALM la Consiliul Director al Asociației Orașelor din România
17.07.2018     
 
Comitetul Director al Inițiativei Primarii pentru Creștere Economică s-a întrunit într-o nouă ședință
12.07.2018     
 
Primarul de Palanca, Ștefan Vodă, vicepreședinte al CALM Larisa Voloh: „În cadrul CALM ne preocupă și creșterea capacităților femeilor"
10.07.2018     
 

ANUNȚ! Consultare publică privind sinteza problemelor care limitează impactul pe care-l poate avea ”reforma fondului rutier”!

      
14.11.2017    

În scopul identificării și discutării problemelor actuale cu care se confruntă APL în legătură cu gestionarea resurselor financiare destinate infrastructurii rutiere la nivel local, CALM a organizat pe data de 3 noiembrie 2017, o masă rotundă.  La eveniment au participat reprezentanți ai APL I, APL II, ai APC (Ministerul Economiei și Infrastructurii și Cancelaria de Stat), experți și reprezentanți ai societății civile.

În acest context, aleșii locali au avut posibilitatea să-și expună părerile privind principalele probleme cu care se confruntă în implementarea noii modalități de repartizare a Fondului rutier, formulând propuneri care au fost sintetizate într-un tabel (document anexat).

Toți cei interesați sunt invitați să facă cunoștință cu sinteza respectivă și să vină cu comentarii s-au propuneri complementare în acest sens la adresa de email: info@calm.md 

Fișier:

Sinteza problemelor care limitează impactul pe care-l poate avea ”reforma fondului rutier”